torsdag 23. januar 2020

Søte lommevenner klare til å glede små barn i ambulansetjenesten!

Som jeg skrev om i Nye lommevenner ser dagens lys, har jeg strikket en ny ladning av små lommevenner, som gis til barn som kjører med ambulanse.
Og denne gangen har jeg prøvd meg på en litt annen type, som jeg håper vil falle i smak hos barna!
Det har blitt 10 gutte-lommevenner og 10 jente-lommevenner, og alle har sitt eget særpreg!
Med tid og stunder skal jeg lage oppskrift, og legge ut her.
Her er en del av samlingen med gutte-lommevenner!
Flere av jentene har fått fine fletter!
Og her er de samlet til "korøvelse"!
Jeg veksler mellom å strikke til Amandaprosjektet og til Lommevenner - begge deler er like viktig!

4 kommentarer:

  1. Det var faktisk oppskrift jeg tenkte på. Dette kan være overkommelig for meg også. Jeg liker å strikke, men har ikke tålmodighet til store plagg.

    SvarSlett
  2. Det blir mange barn som vil bli glade for så gode, mjuke og fine lommevennar :) Kos deg vidare med strikkinga :)

    SvarSlett
  3. Du har et hjerte av gull! Veldig søte lommevenner! Hører av og til om barn som har fått en venn på ambulansen, og da er det gjerne mammaen som sender en takk til dem som strikker.

    Riktig god helg!

    Klem Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!