søndag 26. januar 2020

Gjenbruk av gamle vegg broderier!

I gjenbruksbutikkene er det lett å finne gamle, broderte veggbilder - både med og uten ramme. 
Og selv om mange av dem har fine motiv, vil de kanskje ikke egne seg så godt på veggen?
Men her får du noen tips om hvordan du kan gjenbruke gamle broderier sydd på stramei!
Her er et motiv plassert i midten av to puter.
En liten barnestol har fått ny sittepute!
Her er det laget forskjellige iPad covere.
Gamle broderier blir fine handlenett!
Har man gulvet fullt...
kan en hel sofa få nytt, brodert trekk!
Eller man kan kle en puff.
Eller sy småting som et brilleetui og sminkepung.
Det er vel bare fantasien som setter grensen!
Selv ville jeg nok sydd meg et handlenett!
Alle foto: Pinterest.

2 kommentarer:

  1. Hej Cathrine, it looks very nice. A lot of inspiration. Thank you and have a nice week.

    SvarSlett
  2. Jeg falt for sykkelsetet! Veldig kreativt! Men praktisk med et handlenett da, eller et nett til"bundingen". Jeg har også sett mange slike broderier på bruktbutikker, men er så lite lysten på å sy. Og jeg som er datter av to skreddere. Ja, ja.

    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!