tirsdag 11. februar 2020

DIY - gjenbruk av fine gamle kopper og skåler!

Gamle kopper og skåler fortjener noe annet enn å stå innerst i kjøkkenskapet, og her får du noen tips om hvordan du kan bruke de på en ny og annerledes måte! Link.
Her er en variant av lysholdere. 
Forskjellige kopper kan bli hyggelig stearinlys!
Tekanner, kopper og skåler kan bli en morsom bordlampe!
Og ikke minst kan koppene brukes til takelamper! 
Her er en annen variant!
Denne stålampen var noe for seg selv!
Mens disse bordlampene var mer av den enkle sorten!
Å plante urter direkte i en kopp, blir fint på kjøkkenet!
Selv bruker jeg ofte en fin tekopp som potteskjuler til påskeliljer!
Til slutt en dekorativ nålepute laget av bestemors gamle kaffekopper! 

Foto: Pinterest.

2 kommentarer:

  1. exceptionnel Cathrine, exceptionnell best regards

    SvarSlett
  2. Jeg nyter synet av kreativiteten! Det er bare fantasien som setter grenser. Jeg er nok mer av "håndverkersorten".

    God onsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!