onsdag 22. april 2020

Lyseblå Melitta Minden kanne til samlingen min!

Nylig fikk jeg tak i en lysblå Melitta Minden 0-6 kaffekannen til samlingen min! 
Og her står den på kjøkkenhyllen sammen med min farmors lysegule Melitta Minden kanne, som jeg har skrevet flere innlegg om. Se her.
Den blå Melitta kannen fra 1950-tallet kjøpte jeg på Finn for en slikk og ingen ting!
For jeg tråler både bruktbutikker og Finn jevnlig!
Nå er det en lysegrønn og rosa Melitta kanne som står på ønskelisten!
Fremdeles kan jeg se for meg min farmor som lager kaffe i den lysegule Melitta kannen på kjøkkenet sitt!
Mitt forrige bruktkjøp har nå fått en ny plass i tallerkenhyllen! Link.
Har du en Melitta Minden kanne å selge, så si gjerne i fra til meg!

2 kommentarer:

  1. Alltid artig å se innom hos deg! Du ordner det så fint i hyllene dine.

    Ønsker deg fortsatt fine vårdager!

    Klem



    SvarSlett
  2. Så vakker Cathrine. Jeg brygger også kaffen min med Melittafilteret. Hilsen deg.
    Ha en riktig fin helg. Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!