tirsdag 17. november 2020

Bytt til det du trenger, uten penger!

Jeg har flere ganger tidligere skrevet varmt om Gi bort på Finn, og at andre kan få glede av ting du ikke trenger. Link.
Men nå har jeg erfart at det faktisk er mange som også bytter ting! Og det er jo ikke noe nytt, men kanske verdt å ta mer i bruk igjen?
For faktisk kan en byttehandel bli svært lønnsom! Har du hørt om han som byttet en binders, og fikk et hus? Litt som Askeladden. Les om det her!
Nylig solgte jeg en iPhone, og oppdaget litt tilfeldig at kjøper solgte fin bjerkeved! Så da ble det et bytte mellom 1 iPhone6 og 10 stk. 60 liters sekker med bjerkeved fritt tilkjørt! 
Og jeg er ikke alene, for mange søker aktivt et bytte! Som eieren av dette teakbordet! Link.
Denne flotte sofaen ønskes også byttet. Link
Og dette skatholdet får du for en 6 pk. Cola! Link.
Serviset Glohane fra PP byttes i blå Sissel fra Figgjo, Roccocco fra Egersund, eller et stråmønster servise fra tyske Jäger. Link
Og har du kjøpt deg Sinnerup gyngestol, kan det hende du får byttet den i en annen farge! Link.
Her blir et nisseservise brukt som byttemiddel:  "Byttes i spennende treverk, gammalt knivblad, noe bein/horn, lær ... eller en gammal klokke."
Dette kobberfatet brukes også som byttemiddel,
og  et juletre byttes mot et mindre! Link.
To fine retro «Klarinett» stoler fra Møre lenestolfabrikk byttes mot kunst av Pushwagner! Link.
Har du kjøpt deg en jakke som ble i største laget, kan det hende du får byttet den til en mindre! Link.
Mitt tips:
 
* Hvis du skal selge noe, så tilby en byttehandel i annonsen. 
* Hvis du ser at en kjøper selger noe som er av interesse for deg, foreslå et bytte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!