fredag 10. juni 2022

Gratis oppskrift: Sommer strikk i bladmønster!

I innlegget Ella Shirt fra Lene Samsøe viste jeg frem den nye sommertoppen min med fint bladmønster!
Og bladmønster har jeg fått helt dilla på! 
Så derfor vil jeg vise dere noen gratis strikkeoppskrifter med bladmønster, som denne sommerkjolen eller toppen! 
Her er det flere antrekk til baby med bladmønster,
og en fin jakke til storesøster!
En genser i gult er sommerlig og fint,
og dette sjalet er nydelig!
En hvit sommertopp hører med til sommergarderoben,
det samme gjør en varm jakke til kjølige sommerkvelder!  
Denne lyseblå toppen var nydelig med bladmønster som starter fra midten!
Og en pute eller to i bladmønster ville også vært en fin sommersyssel! 
Alle gratisoppskriftene kommer fra DROPS Design/Garnstudio, og du finner dem på flere språk her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!