onsdag 1. juni 2022

Nytt på vaske rommet: Fin vaske guide i ramme på veggen!

Etter et langt liv som hovedansvarlig for familiens klesvask, vet jeg hva de forskjellige vaskesymbolene betyr.
Men, så har det sneket seg inn noen nye symboler, og da har Hva betyr vaskesymbolene? vært til stor hjelp!
Og da slo det meg at det hadde vært både praktisk og dekorativ med en plakat med vaskesymboler, som jeg kunne henge opp, lett synlig! 
Slik jeg gjorde med KEEP CALM AND LAUNDRY ON-plakaten da vaskerommet var nyoppusset i 2016!
Og, som sagt så gjort: Hos Plakatbar fant jeg en plakat som passet perfekt i A4-format!
Og her henger plakaten med vaskesymboler lett synlig!
Og det er jeg veldig fornøyd med! 
Nå slipper jeg å lete etter hva vaskesymbolene betyr!
Vaskerommet brukes både som vaskerom og grovkjøkken. Her står kanelbollen mine til heving! Se Cathrines kanelboller - jeg gir deg oppskriften!
Du kan lese alle mine innlegg om vårt nye vaskerom, og tips og ideer til oppussing av vaskerommet her


2 kommentarer:

  1. For et lekkert vaskerom du har! Smart med plakat med vaskesymboler. Vi har et vaskerom som kunne trenge oppussing, men det står langt nede på prioriteringslisten, dessverre.

    SvarSlett
  2. Eine so helle Waschküche und ein übersichtlicher Hauswirtschaftsraum in Einem, das würde ich mir auch wünschen, aber dazu fehlt bei uns leider der Platz...
    Da macht das hausfrauliche Werkeln doch richtig Spaß.
    Dir alles Liebe
    Heidi

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!