lørdag 26. november 2022

Strikk noen varme julesokker i julegave!

Fargerike julesokker varmer godt, og er fine  som julegaver til hele familien! Link
Så her har jeg samlet mange gratis oppskrifter til hele familien fra Garnstudio/DROPS! Link.
Disse lysegrå sokkene med snømenn på, tror jeg vil bli fars favoritt! Link.
Og til minstemann kan du strikke disse søte hjertesokkene! Link.
Hjertetøfler finner du her,
og sokker med reinsdyr på her,
og her!
Juletre-sokker i voksen størrelser finner du her.
Her er en annen variant av snømannsokker. Link.
Og sokker med julehjerter i fleng finner du her!
En av mine favoritter, er disse sokkene med engler som daler den i skjul! Link.
Du finner flere sokker og tøfler til jul her, og mye annet fint i DROPS Juleverksted her!
 

2 kommentarer:

  1. Så många fina sockar. De ser varma och Goa ut.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker å få hjemmestrikkede sokker i julegave! Jeg strikker ikke sokker selv, men har strikket noen av den enkleste typen du viser for noen år siden.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!