torsdag 20. april 2023

Her finner du gratis retro kjøkken innredninger- og hvitevarer!

Dette er en kjøkkeninnredning fra min tidlige barndom, og jeg blir alltid nostalgisk når jeg ser slike kjøkken på Finn!
Og utrolig nok er det mange som gir bort flotte, retro kjøkken som dette! Se her.
Her er en annen kjøkkeninnredning i mange deler, og i like god stand. Link.
En enkelte kjøkkenbenk gis bort her
 
Og en gammel god komfyr med støpejernsplater finner du flere av! Se denne her.
Disse overskapene finner du her.
De har Høyang spiseriskuffer i aluminium i underkant! Flere skuffer kan man være heldig å få tak i en bruktbutikk eller på et loppemarked.
Her er en retro kjøkkeninnredning der overskapene gis bort. Link.
Og hva med å tørke støvet av en gammel vaskemaskin av typen Fresco? Link
Gult var visst populært i 1950-60! Se denne kjøkkeninnredningen her.
En Rex komfyr i veldig god stand finner du her.  
Som alltid gjelder det å være rask når noe gis bort på Finn eller i grupper på Facebook. Link.
Jeg kan derfor ikke garantere at tingene jeg viser her ikke allerede har funnet en ny eier. Link.

2 kommentarer:

  1. Ja, her kan man bli nostalgisk. Rett tilbake til barndommen. Så flink du er til å finne fram ting og presentere for oss. Artig å se!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Å ja, disse gamle kjøkkenvektene :-)) Herlige! Det er artig å se på disse kjøkkenene. Takk Catherine. En varm hilsen fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!