lørdag 29. april 2023

Når lyset igjen gir vårstemning, trekkes jeg mot de lyse pastellfargene mer enn noe annet!

Og jeg leter i skap og skuffer etter ting i lyseblått, lysegrønt, lyserosa og lysegult!
Særlig trekkes jeg mot et pastellblått- og grønt interiør.
Og i så måte er Pinterest den reneste gullgruve, hvis man leter etter inspirasjon som dette!
Der finner man "alt", og kan lage seg egne album med favorittbildene!
Et bilde lånt fra Huset ved Fjorden, som har alle favoritt pastellfargene!
Her fra egen kjøkkenkrok akkurat nå!
Den lyseblå panelveggen på det hyggelige kjøkkenet til Huset i Lunden, skulle jeg gjerne kopiert! 
Dette var en fin kosekrok! 
Her kunne jeg også sittet med strikketøyet mitt eller en god bok!
En mix med pastellfarger og hvitt er veldig fint!
Et skjønt, grønt hus!
Så la vårlyset og pastellfargene få slippe til!

2 kommentarer:

  1. Nydelig, rett og slett! Det oser vår! Jeg våkna til snø i morges, og det fortsatte å snø til midt på dagen. Men jeg bor i ei fjellbygd og lever godt med det.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Jeg elsker det lyseblå og de vakre mønstrene på tapetet. Jeg sydde meg en stor veske i disse vakre fargene og mønstrene, det er drømmen om det... Jeg tar vesken når jeg går på markedet... hver onsdag, fersk innkjøp og matlaging... tenk at , i en slik en lyst kjøkken.
    Strålende vårhilsen til deg og en klem. Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!