søndag 7. mai 2023

Når lykken er bedre enn forstanden!

For et noen år siden hadde jeg en våropprydning, der jeg blant annet solgte et stort stråmønster servise.
Og i iveren etter å rydde i skap og skuffer, solgte jeg disse Villeroy&Boch spiserikrukkene, som hadde tronet øverst på kjøkkenhyllen vår i mange år.
Her fra det "gamle" kjøkkenet.
Krukkene ble produsert i perioden 1874-1909.
Jeg har ikke angret på opprydningen min, for alt til sin tid. Men spiserikrukkene har jeg virkelig savnet!
Så stor var lykken da jeg kom over en salgsannonse med akkurat disse stråmønsterkrukkene, samt mange krydderkrukker, til en rimelig pris!
Så nå pryder stråmønsterkrukkene kjøkkenhyllen vår igjen!
Og krydderkrukkene har fått en fin plass opp på den gamle melhyllen! Disse kan du lese om her.
Så noen ganger er altså lykken bedre enn forstanden!

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig å høre! Jeg skjønner du savna krukkene, og jeg skjønner gleden ved ryddinga! Du er kjempegod på interiør!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg, der var du bra heldig gitt, lykke.

    SvarSlett
  3. Å men de var bra du fikk kjøpt deg nye ,passer så fint på ditt kjøkken.klem .

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!