lørdag 30. desember 2023

Årets julegave: Torsdagssjal og egendesignet pannebånd!

Nå kan jeg avsløre at alle familiens jenter og damer, fikk et Torsdagssjal og et eget designet pannebånd av meg til jul!
Torsdagssjalet har en i-cord kant i langsiden og en fin blondekant i kortsidene.
Sjalet er designet av Nina Granlund Sæther, som har nettstedet Hjertebank. Oppskriften kan du kjøpe her.
Mine sjal og pannebånd har jeg strikket i litt forskjellige garnblandinger fra restelageret mitt. 
Men hovedsakelig er det strikket  i Sandnes Garn Alpakka Silke og Tynn Silk Mohair som følgetråd, noe som gir et silkemykt resultat!
Pannebåndet er mitt eget design og ble til fordi jeg syntes det passet så fint med et slikt sett! 
Og oppskriften til Cathrine Design pannebånd med fine i-cord kanter får du her!
 
Med ønske om et godt nytt år, og takk for det gamle!  
 


2 kommentarer:

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!