mandag 23. juli 2018

Cathrines gjenbruks favoritter: Lindra Second Hand i Hjo!

Ved Vätterns bredde, ikke lang fra Jönköping, ligger trebyen Hjo, som jeg har fortalt om her.
Og her finnes det 3 fine gjenbruksbutikker som jeg skal fortelle dere om!
Den første av disse er Lindra Second Hand Hjo som har en ryddig og fint sammensatt butikk.
Her finner man både vintage klær, møbler, bilder, bøker, husgeråd, lamper, glass- og porselen.
Alt er satt sammen etter farger,
med en blanding av tekstiler og andre ting!
Dette gamle trykket av Hjos trebebyggelse kunne jeg godt tenkt meg,
samt dette skattholdet i bjerk!
Lindra Second Hand har også en hyggelig kaffekrok. 
Du finner Lindra Second Hand Hjo her og her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!