onsdag 16. januar 2019

Gammel dukkeseng får nye oppgaver!

Denne gamle dukkesengen har alltid vært et fast innslag på barnebarn rommet!
Det samme har gyngestolen, som jeg en gang reddet fra en container!
Her fra starten av, da de minste lå i Carl Larsson-sengen og sov søtt!
Rommet har stadig endret seg, og etter hvert fikk vi inn en sovesofa for 2.
Da de minste vokste fra uttrekkssengen, ble den byttet ut med et bokskap og en hylle til barnebøker- og leker.
Og nå var tiden kommet til å la noen andre få glede av dukkesengen!
Kjøperen ble en fotograf, som skal bruke den til å ta bilder av barn i sitt fotostudio!
Kanskje vil hun bruke dukkesengen slik som dette? ZLM-photo
Jeg håper jeg kan vise dere bilder av den gamle dukkesengen i hennes studio etter hvert!

3 kommentarer:

  1. Så¨spennende med ny eir, håper vi får se litt bilder av den senere. Sr nesten ut som du ha samme bamse sittende på bokhyllen som jeg har. Bildet er ørlite lite til at jeg kan si detsikkert, men ligner veldig. Jeg fikk min i desember 1969

    SvarSlett
  2. Ja, slik er det. Tider kommer, tider går..
    Alt til sin tid.
    Det skal bli spennande å sjå dokkesenga til babyshot.

    Fin veke vidare frå Anne-Mari.
    Her er snø og skarpt lys så eg går med solbriller tildels inne også. Du har kanskje sett at eg har tatt augeoperasjon.

    SvarSlett
  3. Jeg blir like imponert hver gang! Hva du har øye for og samler til fine innlegg. Artig å se og lese. Tipper dokkesenga får gjøre nytte for seg hos fotografen. Gleder meg til å følge med.

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!