torsdag 30. januar 2020

Torp til begjær!

I dag falt øynene mine på dette herlige torpet, som ligger i Ucklum i Stenungsund kommune.
Tönneröd ble bygget i 1929, og har stor tomt med gode muligheter for egen kjøkkenhage!
Jeg falt for dette torpet fordi det originale er så godt tatt vare på, samtidig som det har moderne fasiliteter.
Stuen er stor og luftig, med originale, slipte gulv.
På kjøkkenet kan man se husets samling av Kockums emalje!
Det er mange detaljer, og en fin blanding av nytt og gammelt.
Romslig gang med trapp opp til loftet.
I stuen er det et åpent ildsted,
og på kjøkkenet svartovn med bakerovn (se øverste bilde). 
Les mer og meld deg på visning hos Läns. Fastighetsförmedling her.

2 kommentarer:

  1. Noe så koselig! Dette er nok drømmen for mange av oss....
    Artig blogg du har! :)

    Med hilsen Inger G.

    SvarSlett
  2. Skulle ha likt å steike brød i denne svartovnen. Tror ikke det blir noe torp på meg, men det er veldig artig å se.

    God uke videre fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!