onsdag 1. januar 2020

Julens kreative bordpynt!

Jeg starter det nye året med et lite tilbakeblikk på julaften, og den fine pynten som prydet julebordet!
Bordpynten var det ett av barnebarna som sto for! 
Servietten var brettet som et juletre, og en liten kvist var stamme.
På hver tallerken lå det en fint pyntet pepperkake formet som vedkommendes forbokstav!
I hele julen har vi hatt de fine pepperkakebokstavene liggende som pynt på spisebordet vårt!
Juleløperen er fra 1969, og ble fullført av meg før jul i 2018.
Jeg fant det uferdige julebroderiet i en gjenbruksbutikk i Danmark for noen år siden. 

Godt nytt år, 
og takk for det gamle! 
Nå er det bare å ta sats ut i 2020!
Jeg håper det nye året bringer 
mange gledesstunder og god helse 
til oss alle!

5 kommentarer:

  1. GOTT NYTT (Kreativt-)ÅR!!!!
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  2. Fantastisk... juleløperen er så vakker.
    Jeg liker veldig. Nydelig pepperkakerbokstaver.
    Jeg vil ønsker deg ett riktig godt nytt år,
    kjære Cathrine. Takk for det gamle... og takk
    for fine blogginnlegg. Jeg er alltid veldig glad for å komme til deg.

    SvarSlett
  3. For et nydelig pynta julebord! Den juleløperen har jeg hørt om og sett før husker jeg. Så fint du nevnte dette med god helse. Det blir nok viktigere etter som åra går. Det er mitt nyttårsønske at alle jeg er glad i skal holde seg friske.
    Gleder meg til å følge deg videre. Blir alltid glad når jeg leser bloggen din.

    Godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Godt nyttår!
    Den løperen var jo bare superfin, så gøy å kunne fullføre arbeidet.

    SvarSlett
  5. Godt nytt år. Herlig borddekorasjon

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!