søndag 1. november 2020

Gratis strikke oppskrift: Populær vest til hele familen!

Vest er høstens mest populære plagg, og kan strikkes i flere av dine favorittfarger! 
Christin vesten fra Dale Garn strikkes i Kidsilk Erle i ull, silke og mohair. Last ned oppskrift her.
Dale Garns Christin vest junior (2-12 år) strikkes i Alpakke Forte Classic. Last ned oppskriften her.
Herreutgaven fra Dale garn heter Paul slipover, og strikkes i Alpakka. Last ned oppskriften her
Til baby (1 mnd. - 2 år) fant jeg denne søte utgaven Out in The Park vest hos DROPS. Last ned oppskrift her.
Denne varianten med splitt i siden er fra DROPS og heter Rose Blush. Den strikkes i supermyke Sky garn. Last ned oppskrift her.
En annen variant fra DROPS, er City Cover med knyting i siden. Last ned oppskrift her.
Georg slipover fra Dale Garn er også en av årets modeller. Last ned oppskriften her.
Og til lillegutt fant jeg Morgan finvest (6 mndr. - 4 år)! Last ned oppskriften her.
Jeg satser nok på en Christin vest når jeg er ferdig med dagens strikkeprosjekt, og da kan det hende den blir i denne fargen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!