lørdag 13. mars 2021

Vinterferie i hjertet av Valdres!

Som jeg skrev om i Hytte på historisk grunn og På hyttetur i vakre Valdres, har vi en familiehytte i Valdres, som brukes flittig året rundt!
Og nå har vi hatt en fin vinterferieuke høyt til fjells, 
der vi har gått på ski og kost oss!
Løypenettet er nærmest uendelig, og holdes åpent av frivillige i Aurdal & Kruk løypelag.
Vi opplevde alt fra strålende vintervær, til snø og storm i kastene. For været skifter fort på fjellet.
Og da er det bare å holde seg inne, fyre på peisen, og ta frem strikketøyet!
Her er jeg i gang med rød Marius-lue til meg selv,
for å matche skiantrekket bedre!
Jeg strikket denne Marius-luen til mannen min for flere år siden.
Oppskriften min til Fana-luene våre finner du her og her!
 

3 kommentarer:

  1. Deilig med skikkelig vinterferie. Vi reiste alltid til mor på Lillehammer i vinterferien, men etter at hun døde har vi ikke hatt noe sted å reise. Drømmer om å leie hytte på Sjusjøen eller Nordsætra for savnet er stort. Nå håper jeg bloggen min er frisk igjen etter at mannen min har jobbet med den.

    SvarSlett
  2. Koselige vinterbilder fra Valdres! Og fine luer!Fineste tida for skiturer nå utover. Håper på fint vær til påske.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!