lørdag 19. mars 2022

Endelig vårfølelse!

I det siste har vindusvask og gardinvask, rydding og vårrengjøring stått på dagsordenen! 
Og en lyseblå damaskløper er funnet frem, sammen med en Egersund bolle med stråmønster, som har blitt fylt med vårblomster!
Egersundbollen er et nylig bruktkjøp, og det samme er damaskløperen!
Stråmønsterbollen føyer seg inn i rekke over gammelt stråmønster, som pryder enhver krok av stue og kjøkken! 
Spiserikrukkene står på kjøkkenhyllen, sammen med vårlig grønt!
Og jeg gleder meg til pelargoniene igjen vil fylle vinduskarmene,
og til det står hvitveis i mugger og vaser!
Med ønske om noen fine vårdager til dere alle! 
 

2 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta! Her er det også god temperatur i dag, men i morgen blir det skitur! Jeg gleder meg. Vi bor i ei fjellbygd og forholder oss til det.

    Men nyt våren! God helg!

    SvarSlett
  2. Ja, vårblomstene gleder våre hjerter.
    Hilsen deg Cathrine.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!