fredag 1. april 2022

Pynt til påske med vårblomster!

En vakker dørkrans av friske grener, eføy og påskeliljer, blir et fint blikkfang til påske!
Det samme blir disse små dekorasjonene!
I en gammel kakeform kan du dekorere med løker og blomster!
Her har er gammel verktøykasse blitt fylt på påske og pinseliljer!
Og det er vakkert å lage en samling krukker og fat med vårblomster både inne og ute! Se mer hos Allas her og her.
Hos oss har påskeliljer og stemorsblomster stått i stråmønsterbollen en stund allerede! Se Endelig vårfølelse!
Jeg synes også gammelt, grønt glass er så fint å bruke til påske!
Og perleblomster er et must! 
Dette er et bilde fra vårt gamle kjøkken, der min mormors gamle egghøne spiller hovedrollen!
 

2 kommentarer:

  1. Så lekkert sier jeg bare! Kos deg med vårblomstene! Her dominerer kuldegradene som normalt er på denne tida av året.

    Fortsatt god søndag fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!