søndag 1. mai 2022

Cathrines gjenbruks favoritter: Røde Korsets second hand butikk i Årjäng!

Jeg har tidligere skrevet om de 3 store gjenbruksbutikkene i Årjäng - som jeg endelig kan besøke igjen - og én av dem er Røda Korset sin second hand butikk!
De har flyttet inn i nye lokaler i Sveavägen 37.
Utenfor står denne inkluderende benken!
Og innenfor blir du godt tatt i mot av en hyggelig betjening! Her fra klesavdelingen.
Jeg fant veien til avdeling for kopper og kar, og fant mye fint!
Utvalget av gamle filleryer er alltid bra her.
Og sølv er det også mye av.
Dette gamle trykket av Mariestad hadde jeg veldig lyst til å kjøpe, men det ble med titten!
Ønsker du deg en retro kjøkkenvekt, er det flere å velge mellom!
Eller hva med en gyngestol?
De årlige Köksalmanackene har jeg fått kjøpt tidligere, og de anbefales! Se Husmoderns Köksalmanck fra 1958.
De lyseblå skålene var i god stand, og var et godt kjøp! 
Vil du besøke Røda Korsets second hand butikk i Årjäng, finner du kart og åpningstider her og Facebook siden deres her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!