søndag 15. januar 2023

Populære American Dream-gensere på løpende bånd!

I fjor høst fikk jeg et julegaveønske, nemlig den nå så populære American Dream-genseren, som strikkes på tykke pinner, og skal være litt oversized.
Jeg laget min egen oppskrift, og oppskriften vil jeg dele med dere i neste innlegg!
Garnet er sypermyke Melody fra DROPS, som består av 71% alpakka, 25% ull, 4% polyamid.
Genseren skulle ha V-hals, 
og vide, isydde ermer.
Det startet med den støvrosa (uni colour 06) Melody, og ble avsluttet med den lyseblå (uni colour 21).
Den lyseblå ble en hemmelig og uventet julegave til storesøster! 
Og her er de fine mormor-jentene på julaften i sine nye American Dream-gensere!
I øyeblikket holder jeg på monteringen av den 3. American Dream-genseren, som er i fargen rosevann, til jentenes mamma!
 

2 kommentarer:

  1. Ser ut som veldig deilige gensere! Heldige de som bare kan ønske seg og få! :)

    SvarSlett
  2. Så fine jenter i nye gensere! Dette må vel sies å være spesielt vellykka. Nydelige farger også!

    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!