fredag 28. juli 2023

Lære å hekle og strikke zikk-zakk mønster!

Zikk-zakk mønster er morsomt å både hekle og strikke og det blir veldig effektfullt i flere farger! Se mønster til vesken her.
Her har jeg samlet noen fine, både små og store prosjekter, til sommerbruk! Som denne strikkede kjolen som du finner oppskrift til her!
Se denne strikkede sommervesken her.
Tepper i alle varianter er moro å strikke eller hekle i zikk-zakk mønster! Dette teppet er heklet i tykt garn med heklekrok 4,5. Se oppskriften her.
Puter i alle varianter egner seg også godt til zikk-zakk mønster! Se oppskrift her.
Her en nok en fin, heklet sommerveske! Se oppskriften her.
Og hva med denne strikkede kjolen? Se oppskriften her.
Du finner flere oppskrifter hos DROPS her og hos Hobbii her.
Lær å HEKLE zikk-zakk her. Lær å STRIKKE zikk-zakk her.

1 kommentar:

  1. Takk for tips! Kanskje det neste teppet mitt blir zikk-zakk-mønster? Får sjekke garnlageret om jeg har farger som kan passe.

    Klem Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!