lørdag 21. oktober 2023

Cathrineholm Lotus-kjeler som fine blomsterpotter!

Alle pelargoniaene har nå blitt satt i vinterdvale, så nå har Novemberkaktusene flyttet inn i kjøkkenvinduene mine! 
Ute er det høst og vakre farger, mens inne har kaktusene fått knopper, og til og med blomster allerede på den hvite!
Den som er dypere rosa, har ikke kommet fullt så langt ennå.
Jeg var så heldig å få kjøpt 2 stk. Cathrineholm Lotus-emaljekjeler nylig, som manglet lokk, og dermed egnet de seg veldig godt som potteskjulerer!
Her ser du de sammen med den store kjelen jeg har stående på kjøkkenskapet! 
Novemberkaktus/Julekaktus har sesong oktober-desember, og er lett å få til og blomstre igjen. Se hvordan du steller de her.
Vil du lese mer om Cathrineholm og Lotus-mønstret, finner du alle mine tidligere innlegg her!
Jeg kommer til å kjøpe flere Novemberkaktus, for det er en gammel plante jeg virkelig har fått sansen for! 
 

2 kommentarer:

  1. Du er så flink til å pynte i huset ditt. Koselig at du deler! Velskrevet innlegg denne gangen også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger!

      Slett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!