søndag 21. mai 2023

Drømmetorp på Öland!

På Öland, et steinkast unna hvite sandstrender og midt i vakker natur, finner du dette idylliske torpet!
Her kan du virkelig nyte sommeren, både ute og inne!
Torpet ligger i Binnerbäck, og har fått det treffende navnet Honungsmon.
For her kan man la humla suse, og bare nyte tilværelsen!
Kjøkkenet er et klassisk torparkjøkken, med en gammel magasinovn, og en klassisk kjøkkenbenk under vinduet! 
Her har tiden nærmest stått stille!
I stuen er peisen dominerende,
og spisstuen fint plassert!
Det finnes også en kakkelovn og flere andre ildsteder i huset.
Og flere stuer! 
I andre etasje er det loftsstue og soverom.
Her fra den hyggelige gangen, og glimt av den gamle magasinovnen på kjøkkenet!
Honungsmo er virkelig et treffende navn!
For dette er virkelig Torpet med stor T!
Du finner salgsannonsen hos Fastighetsbyrån her.

Alle bilder er lånt fra Fastighetsbyrån Öland.

3 kommentarer:

  1. For en idyll! Ja, man kan drømme :)

    SvarSlett
  2. Det blir nok ikke noe torp på meg, men jeg kan jo glede meg over synet av denne idyllen en heller kjølig maikveld!

    Takk for titten!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  3. Utrolig... jeg ville tatt det umiddelbart hvis jeg kunne :-)))
    Jeg har vært på Öland på ferie noen ganger... det er en fantastisk solrik øy... et lite ferieparadis.
    Klem til deg Catherine.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!