torsdag 26. desember 2013

Cathrines Julekalender 2013 - vinnerne!

I år har jeg hatt rekordmange premier i julekalender min, og  det har derfor tatt litt tid å foreta trekningen!
I tillegg skulle jo julaften nytes, og 1. juledag likeså!
Men nå har jeg kåret alle de heldige vinnerne, og her får dere se hvem det ble!
Løperen Julgran fra Nyblom Kollén ble vunnet av Lise , som tok et lodd lille julaften!Gratulerer!
 
Årsabonnement på LevLandlig ble vunnet av Janne med bloggen Himmelberget! Gratulerer!
 
Boken Strikk fra Setesdal av Arne&Carlos fra Cappelen Damm ble vunnet av Tove med bloggen Dronninghuset! Gratulerer!
 
Et årsabonnement på Magasinet BUNAD, som ferier 10 års jubileum i år, ble vunnet av Wenche med bloggen Wenches Skribleri! Gratulerer!
 
Pakken med årets 4 idéhefter fra Familien ble vunnet av Lisbeth, som tok et lodd lille julaften! Gratulerer!
 
Julestrømpen Malin fra Nyblom Kollén ble vunnet av Helene, som tok loddet sitt 6. desember! Gratulerer!
 
1 årsabonnement på Vakre Hjem&Interiør ble vunnet av Ingrid med bloggen Ingrids boble! Gratulerer!
 
Boken Trines mat skrevet av Norges største matblogger fra Cappelen Damm ble vunnet av Mai, som tok loddet sitt 2. desember! Gratulerer!
1  kjøkkenhåndkle Julgran fra Nyblom Kollén ble vunnet av Farmor med bloggen Med pinner og garn! Gratulerer!
Alle dere som har vunnet, kan ta kontakt med meg her, så skal jeg sørge for at premien blir sendt til dere! Husk å si hva dere har vunnet!
 
Med ønske om
en fortsatt god og fredelig jul
til dere alle!
 

7 kommentarer:

  1. Gratulerer til alle heldige vinnere'det var litt av et premiedryss!!!!Fortstt god jul til deg :)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Nå føler jeg meg heldig! Et års abonnement på Vakre Hjem og Interiør er jo en premie jeg kan glede meg over leeenge :)
    Tusen takk!

    Ha en fortsatt fin jul og takk for all inspirasjon på bloggen din :)

    har sendt deg en mail
    Julehilsen fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Gratulerer til alle vinnerne!
    Ønsker deg ei fortsatt fin jul! :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne og fortsatt God Jul til alle sammen <3

    SvarSlett
  5. Gratulerer til alle som vant !
    Utrolig flotte gaver du deler ut :)

    Kos deg med fine romjulsdager

    SvarSlett
  6. Tusen takk, og gratulerer til alle de andre vinnerne.

    SvarSlett
  7. Gratulerer til de heldige vinnerne og fortsatt god romjul til deg! :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!