tirsdag 19. september 2017

Inspirasjon: Nye roll up eller liftgardiner til stuen vår!

Det skjer en liten endring i stuen vår i disse dager, som jeg skal vise frem når alt er på plass!
I skrivende stund har ny sofa ankommet, og en liten ominnredning er foretatt! Men noe gjenstår:
Nye gardiner skal sys, og denne gangen vil jeg gjerne ha roll ups- eller liftgardiner med mønster!
Hvitt er lyst og fint, men forandring fryder!
Så jeg har forsøkt å finne litt inspirasjon til mønster og kombinasjoner av stoff.
Blomstret og ruter/striper er en fin blanding! 
Som vanlig trekkes jeg mot blått,
og grønt!
Toile-stoffer er jeg også svak for!
I spisestuen, på motsatt side av rommet, har vi disse roll up gardinene.
I løpet av denne uken skal vi en tur til min favorittbutikk Hörnan i Strömstad, og der håper jeg å finne stoffet jeg leter etter!
Bildene over har jeg funnet her!

2 kommentarer:

  1. Hei, så utrolig mye fint du viser på bloggen din😍 Jeg har prøvd å legge inn mailen min i feltet hvor jeg kan følge deg, men usikker på om det gikk igjennom..🤔 Kan jeg spørre hvor du har fått tak i de flotte roll up/lift gardinene med striper på baksiden? På forhånd, tusen takk🌸

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elisabeth! Så hyggelig at du vil følge meg! Det skal registreres når du legger inn e-post adr din. Eller så kan du følge meg via blogger. Gardinen du sikter til er nok hjemmesydd. Klem Cathrine

      Slett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!