tirsdag 14. februar 2012

My Valentine!

Jeg er gift med en vaskeekte Valentine, som faktisk har fødselsdag på alle hjerters dag, og det gjør det litt enklere å varte opp med hjerteformet kake eller hjerteformede kort!

Bak denne lekre kaken - oppskriften finner du her!
Nå er ikke Bygårdsmannen så veldig begeistret for at han må dele dagen med alle andre. Men det blir jo en smule enklere å skjule seg bak at det er Valentine dagen, slik at han unngår "uønsket oppmerksomhet", som han kaller det!

Men han unngår ikke helt bursdagsfeiring og lykkeønskninger da, selv om vi i "bortreist på dagen", og akkurat nå sitter på en strand under et palmetre, og nyter noen late feriedager!

For vi har nemlig blitt vinterflyktninger, og har reist til et sted der dagene er varme, nettene behagelige, og hvor opplevelsene står i kø! Kanskje vi, når vinterstive ledd er myket opp, kan ta en skikkelig treningøkt på beachen?

Men mest av alt tror jeg vi nyter livet og slikker solen, og ikke bekymre oss om noen ting, så lenge det varer! Og i dag er det Bygårdsmannens bursdag, og da venter selvsagt både kake og gaver! Hipp, hipp hurraaaa!

Og en riktig god Valentine dag til dere alle!

Klem Cathrine

5 kommentarer:

  1. Vad härligt, njut livet! Ha en bra Valentindag båda två :)Du har så vackra bilder.
    Pernilla

    SvarSlett
  2. Hei igjen Cathrine!
    Så deilig det må være å nyte sol og varme i disse dager! Hadde nok vært godt for mine stive ledd og muskler også. Men her jeg sitter på jobb og ser ut over et snødekket vinterlandskap, med skiløyper 20 meter fra vinduet, så er det jammen flott det også!
    Du er så flink til å finne frem bilder "fra glemselen" som du viser på bloggen din. Altid så koselig å besøke deg! Fortsatt god ferie til dere - og gratulerer med dagen til Bygårdsmannen!
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen til Bygårdsmannen!

    Kos dere masse! Her er det kaldt, men vakkert i dag! 7 kalde og rim på trærne!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Så flott med litt sol og varmeog godt for kroppen.Nydelige bilder.
    Håperdagen var god i varmen;-))
    Hilsen Ingun

    SvarSlett
  5. Hei på deg :-)
    Nyt turen og kos deg masse :-) Her er snøen borte og snøklokkene titter frem, jeg nyter de små søte klokkene som trosser kulden.
    Ha en riktig fin helg.
    Klemmmmmmm

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!