lørdag 25. mai 2013

Vi er alle vinnere!

Før jeg offentliggjør vinneren av boken Drakt og prakt, vil jeg gjerne få takke for alle hyggelige kommentarer, og for at dere følger bloggen min! Jeg setter utrolig stor pris på det!
Og som takk, "byr" jeg på den lekre kaken øverst! Den heter Mormors jordbærlagkage, eller på godt norsk; jordbærbløtekake! Oppskriften finner du her!
Men den aller heldigste i dag, er selvsagt vinneren av boken Drakt og prakt  fra Cappelen Damm
Og da har jeg fått hjelp av denne søte Dala-Floda jenten til å trekke vinneren, som er...
Gratulerer så mye! Og til alle dere som ikke vant vil jeg si; "løp og kjøp" denne fantastisk flotte boken! Og bak Mormors jordbærlagkage, så føler du deg også litt som en vinner!
Med ønske om en fin maihelg!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer masse til den heldige vinner :) God helg til dere alle!
    Anette

    SvarSlett
  2. Jeg vil også gratulere! Sikkert ei super bok som blir satt pris på.

    Riktig god helg til vinner og giver!

    Klem

    SvarSlett
  3. Wow! Hurra, jeg vant! Og for en fantastisk premie! :)
    Tusen takk!!!
    Dette er fantastisk!
    Og jeg som egentlig ikke har vinnerlykke i det heletatt!
    Hurra!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!