søndag 26. juni 2016

Hekle 2016 fra Familien!

Nylig fikk jeg Familiens nye Hekle magasin i postkassen, bredfult av gode hekleideer!
Hekle har 124 sider, og 103 hekleoppskrifter tilvdameklær, puter og pledd, duker, brikker ting til baby og barn, kjøkkensett, og mye mer!
Selv falt jeg for kjøkkensettet i hvitt og blått,
og dette fine pleddet til hagebenken,
som også har sittepute!
Den søte ponchoen falt jeg også for!
Du kan se enda mer fra Hekle her
Hekle koster kr. 99,- og kan bl.a. bestilles ved å sende en sms med kodeord Hekle16 + ditt navn og adresse til 2205.

5 kommentarer:

  1. Ahhh, jeg har heklet også... en riktig fin sommerhekle :-)) selv om jeg faktisk hadde tidligere bare strikket og sydde en liten.
    Vakre modeller presentere Familien... Retro-
    pute har så nydelig mønsteret for exempel.
    God søndag Cathrine deg og dine.
    PS. I går jeg hadde en veldig hyggelige sykkel tur... veldig god for kroppen og sjel.
    Klem Viola

    SvarSlett
  2. Dette heftet har jeg på planen å kjøpe. Nå fikk jeg en påminnelse :)

    SvarSlett
  3. kjempeflott presentasjon, og nå har jeg allerede sendt en sms for åbestille bladet. Ekstra kos med hekling på sommeren, syns jeg, og her var det mange gode oppskrifter.

    SvarSlett
  4. Hei :) prøvde å bestille denne nå. Men forståelig nok gikk ikke det :( lurer på om du tilfeldigvis har denne oppskriften enda ? Er ute etter en gardinkappe med frynsjer som henger ned...🤞

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg har dessverre ikke dette magasinet mer. Men har du forsøkt å kontakte Familien? https://www.storyhouseegmont.no/familien De kan kanskje hjelpe deg. Klem Cathrine :-)

      Slett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!