onsdag 29. juni 2016

Cathrines gjenbruks favoritter: Besøk Lopper mod EU i Kaas, Nord-Jylland i sommer!

I serien Cathrines gjenbruks favoritter, har jeg så langt skrevet om butikker i Norge og Sverige.
Men i Danmark - som er et gjenbruksparadis - er det flere butikker som jeg gjerne vil tipse dere om!
Og først ute er Lopper mod EU - en gjenbruksbutikk i Kaas ved Pandrup på Nord-Jylland, ikke langt fra velkjente Blokhus!
Jeg har tidligere vist bilder fra Lopper mod EU i innlegget Kreativt med stråmønster!
Butikken har åpent fredag og lørdag, og jeg har bl.a. kjøpt Madam Blå emalje der flere ganger!
Lopper mod EU i Kaas (ser her på kartet) er stor og rommer en avdeling for klær, bøker, blader, møbler, kopper og glass, husgeråd, og antikviteter!
Jeg falt for dette gamle porselenet,
og brudebildet i sort-hvitt, hvor brudebuketten med røde nelliker er fremhevet!
Når du først er her, bør du passe på å få med deg Kræmmermarkedet i Hune, som holdes hver søndag hele sommeren!
Lykke til med loppejakten i Danmark i sommer!

1 kommentar:

  1. Det var så flott i fjor sommer - på Øland leste på hvert hjørne loppe :-))) Det var på øya i mange private hjem.
    Loppe butikk og market alltid spennende.
    God kveld deg Cathrine. Klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!