søndag 15. oktober 2017

Høsten er naturens vakreste smil!

Høsten, med sine vakre farger og klare luft, er en av mine favoritter, og jeg skulle gjerne vist gleden min, som denne lille krabaten! 
Men jeg nyter høsten på min egen måte, og merker at det er lett å ta bilder, når solen skinner gjennom høstløvet!
Turer i skog og mark er balsam for sjelen, og her på Sarabråten spiser vi ofte matpakken vår!
Tips til turkos finner du her: Høstsnadder på bålet av de velkjente Tursøstre!
Langt inn i skogen finner du denne fredelige plassen! 
Denne uken gikk vi tur langs Akerselva i Oslo, og her skimter dere Hønse-Lovisas hus!
Turen anbefales på det varmeste, året rundt!
Dette er nederst i Maridalsveien.
Ikke glem å ta med litt av høsten inn!
Med ønske om en flott søndag!

3 kommentarer:

  1. Deilige tur du har hatt. Vi var i nærheten i ferien - vi tar en litt tur til Sognsvann :-)
    Herlige bilder... den fargerike prakten å se med solen er enkelt fantastisk.
    God høst - Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av høsten! Alltid kjekt å gå tur før den første snøen kommer.

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Nydelege bilder.
    Det første er herleg !

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!