onsdag 18. januar 2017

Nytt vaskerom - alle innleggene samlet på ett sted!

Jeg tenkte det ville være nyttig å samle alle innleggene jeg har skrevet i forbindelse med oppussing av vaskerommet i fjor høst, slik at du finner alt på ett sted!
Jeg har delt de opp i  to deler: 1. Oppussing 2. Inspirasjon. Klikk på linkene!

1. Om selve oppussingen, før- og etter bilder, og de kreative detaljene:
* FØR-bildene!
* Strippet og klart til rehab!
* Nytt tak og veggpanel!
* Det monteres og bygges!
* Slik bygger du inn varmvannstanken!
* Ta en titt inn i vårt nye vaskerom!
* Jeg pimper et IKEA Jäll strykebrett!
* DIY skittentøykurv 1!
* DIY skittentøykurv 2!
* Gammel taklampe og god belysning!
* Keep calm and laundry on!
* Gjenbruk av gamle vaskeredskaper!
* Marmorfliser på vaskeromsveggen!
* Retro pynt på vaskerommet!

2. Inspirasjon og gode ideer:
* Hvordan skape et landlig vaskerom!
* Klesvaskens historie og gamle vaskeredskaper som pynt!
* Kreative løsninger for skittentøyet!
* Kreative løsninger for tøytørk!
* Kreative løsninger for strykebrettet!
* Retro belysning!
* Sy en fin peg bag til klesklypene!

Til tegningen av nytt vaskrom brukt jeg IKEA sitt planleggingsverktøy - se her.
Jeg håper du ble inspirert til å pusse opp ditt vaskerom, og at du fikk noen kreative ideer!

1 kommentar:

  1. Det var jo blitt veldig fint da, vaskerommet.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!